top of page
חיפוש
  • hagit gal

זיכרונות מאפריקה

עודכן: 13 באפר׳ 2023


אפריקה, המסע הראשון שלי לאפריקה היה בשנת 2015, לטנזניה , המסע אורגן דרך חברת MY TRIP שדאגה לכל הצרכים בטיול. וכל מה שנותר לי זה להנות מהטבע ולצלם.


8 ימים בספארי בטנזניה הקסומה, דקה אחרי עונת ההמלטות ותחילת הנדידה מסע שהחל בשמורת סרנגטי הגדולה ביותר באפריקה, המשיך לשמורת נגורוגורו ובנוסף ביקור בשבטים מקומיים וסיור ציד עם הבושמנים ביערות. ברגע שנחתתי בטנזיה הרגשתי שאני בבית.

קשה לי לתאר המילים את הקשר הזה לאדמת אפריקה, נסיעה לאפריקה היא לא עוד טיול. זה מסע!!! מסע מרגש אל הטבע אל אמא אדמה, אל המרחבים והטבע.


כל בוקר אתה מתעורר (בלב השמורה) מלא ציפייה לקראת הלא נודע, רק ללכת שבי אחרי הטבע. כצלמת חובבת היה לי חשוב להגיע לסיטואציות צילום ייחודיות, ובעזרת של צוות טנזניה טריפ וארול, המדריך המיומן שהוביל אותי הרגשתי ממש כמו חוקרת טבע. באחד הימים זכינו לראות קבוצת לביאות אורבות לעדר גנו, ובמהלך התקיפה הצלחתי לצלם את הרגע הנדיר שבו הם עומדים דרוכים ומביטים זה בעיני זה : צייד וניצוד במלחמת ההישרדות של הטבע – כל חיה עם העוצמה שלה נלחמת על חייה ועל צאצאיה.”

“היה מרתק לעקוב אחר התנהגות בעלי החיים ואת האינטראקציות שלהם, לא הפסקתי לצלם וחזרתי ארצה עם למעלה מ-6000 צילומים! מאחורי העדשה ניסיתי להנציח סיפורים קטנים של התנהגות כמעט אנושית ולהראות את הדרך של בעלי החיים להביע אהבה וגם כעס, דאגה וגם תשוקה. כנראה שבאנו בעונה הנכונה ”תחילת עונת הנדידה.


המסע הזה המחיש לי כמה מדהימים הם החיים כמה קסום הוא הטבע ועד כמה צריך לשמור עליו מכל פגע.

אולי עזבתי את אפריקה אבל אפריקה תמיד תישאר איתי!

הנסיעה לטנזניה הייתה יריית הפתיחה למסעות שלי ברחבי העולם , מהם תוכלו להתרשם באתר שלי








4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page